تبلیغات بنری یکی از قدیمی ترین نوع تبلیغات در فضای مجازی است. تبلیغات بنری یک راه خوب برای برندنیگ شدن است و این روش یکی از پر استفاده ترین نوع تبلیغات به شمار می آید چون این نوع تبلیغ برای معرفی کردن و مطرح کردن نام یک برند در فضای اینترنت موثر است.با به کار گیری درست این روش و یک بنر خوب و جذاب می توانید بازدهی خوبی داشته باشید که گروه تبلیغاتی نوتابان این کار را برای شما انجام می دهد.

انواع تبلیغات بنری (نمایشی):

بنرهای تعاملی:

همان طور که از نام این تبلیغات مشخص است، استفاده از این بنر به تعامل بیشتر با کاربر کمک می کند. این بنرها معمولا شامل گزینه‌هایی برای دریافت اطلاعات کاربران می باشد. از این روش بیشتر در زمینه خرید و ثبت نام اینترنتی و استفاده می شود.

چند دسته بندی برای تبلیغات بنری وجود دارید که  شامل تبلیغات بنری کلیکی و تبلیغات بنری ثابت میباشد. تفاوت عمده این دو نوع تبلیغ، در شیوه محاسبه هزینه آن‌ها است. هزینه نوع کلیکی بر اساس تعداد کلیک بر روی بنر، محاسبه می‌شود؛ در صورتی که محاسبه هزینه در روش بنرهای ثابت، براساس مدت زمانی که بنر در وبسایت قرار می‌گیرد، است.

Rich media ads:

منظور از این نوع تبلیغ بنری Rich media ads ویدیوهایی است که در هنگام بارگذاری سایت، به صورت غیر منتظره نمایش داده می‌شود. و نکته دیگر نوع کاربرپسندتری هم وجود دارد که مزاحمتی برای مخاطب نخواهد داشت. در این روش، تا زمانی که نشان‌گر موس بر روی ویدیو حرکت نکند، کلیپ اجرا نمی شود.

Overlays:

 بنرهایی که در قسمت بالای صفحه مرورگر ظاهر می‌شوند و ممکن است بار ها دیده باشید این نوع تبلیغات بنری قابل بستن نیز می‌باشندو Overlays نام دارند.

تبلیغات نمایشی Interstitials:

بنر هایی  که پیش از نمایش محتوای وب‌سایت ظاهر شده و  آگهی‌های تمام صفحه است که بین فعالیت‌های کاربر مانند رفتن به صفحه دیگر وب‌سایت ظاهر می‌شود.

تبلیغات Sponsorship:

این فرمت شامل قرار دادن یک لوگو یا برند در طراحی وب‌سایت است. این فرمت می‌تواند از تبلیغات native هم محسوب شود این تبلیغ با پرداخت توسط تبلیغ‌دهندگان اجرا می‌شود.

بنرهای تبلیغاتی را چگونه طراحی کنیم؟

برای طراحی بنر تبلیغاتی نیاز نیست هزینه های هنگفتی بپردازید می توانید با برنامه هایی مثل CANVA بنر های تبلیغاتی تهیه کنید و یا با ما تماس بگیرید تا برای شما طراحی را با کم ترین هزینه انجام دهیم.

قوانین طراحی بنر تبلیغاتی آنلاین:

مخاطب هدف شما چه کسانی هستند در خواست شما از آن ها چیست

پیشنهاد ارزشمند شما برای مخاطبین چیست

از تصاویر با کیفیت برای تبلیغ استفاده کنید

بنر را ساده طراحی کنید تا مخاطب در اولین نگاه پیام شما را دریافت کند

مزایای تبلیغات بنری یا نمایشی:

۱: برای مخاطبین جذاب است

۲: تقویت آگاهی از برند شما مانند برند nike یا apple

۳: هدفمند بودن تبلیغات نمایشی

۴: گسترده بودن جامعه آماری برای تبلیغات

۵: داشتن آمار بازدید کنندگان

۶: تاثیر هوشمندانه روی ناخودآگاه مخاطب

معایب تبلیغات بنری آنلاین:

۱) نرخ کلیک کم :

اگر بنر جذاب و خوبی نداشته باشید  و مورد پسند کاربر قرار نگیرد باعث می شود باز دهی کمتری داشته باشید.

۲) ایجاد مزاحمت تبلیغات:

موارد زیادی از سایت هایی که بازدید بالایی دارند اما برای تبلیغات مناسب نیستند ، اگر مخاطبان و کاربران به اجبار ، با راهنمایی بنرهای تبلیغاتی مختلف وارد سایتی شوند، به محتوا و تبلیغاتی که در سایت قرار گرفته، بی توجهی می کنند. این مورد ضربه ی بسیار جبران ناپذیری بر روی ارزش واقعی خدمات شما در وبسایتتان می شود.

۳) دیده نشدن تبلیغات:

امروزه تبلیغات ویدیویی جای تبلیغات بنری را گرفته و باعث جذب بیشتر مخاطبان می شود.

گروه نوتابان به شما کمک می کنید بهتری نوع تبلیغات بنری را انجام دهید و به سود دلخواه تان برسید

جهت مشاوره رایگان برای تبلیغات بنری با ما تماس بگیرید.

اگر در اینستاگرام پیج کاری دارید و تبلیغ انجام میدهید حتما مقاله تبلیغات در اینستاگرام را مطالعه کنید.