تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام امروزه یکی از پربازده‌ترین تبلیغات موبایلی است که یکی از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی محسوب میشه. اینستاگرام برای برندها اهمیت زیادی داره؛برای این که طبق آمار میلیون ها ایرانی در اینستاگرام ، حساب کاربری دارند و درصد بیشتری از مردم، برندهای محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال می‌کنند. با توجه به بازدهی بسیار زیاد تبلیغات اینستاگرام ،گروه نوتابان تو این مقاله به شما کمک میکند که چطور تبلیغات پربازده و هدفمندی را در این بستر قدرتمند تجربه کنید.

 بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام این هست که ابتدا مخاطب خودتان را بشناسید و با یک برنامه‌ی مناسب کاری کنید تا بیشترین نرخ برگشت سرمایه را از پولی که خرج می‌کنید به دست بیارید

به همین دلیل به شما توصیه میکنیم این مقاله از آموزش تبلیغات اینستاگرامی را مطالعه کنید

مفهوم تبلیغ در اینستاگرام :

این نوع تبلیغ  پست‌ یا استوری‌هایی هستند که کسب‌وکارها با پرداخت هزینه به اینستاگرام در فید (feed) یا صفحه‌ی اصلی کاربران قرار میدهند. این تبلیغ کاملا شبیه به پست‌های معمولی اینستاگرام هست ولی با این تفاوت که با یک علامت sponsored از باقی پست‌ها جدا میشوند. تبلیغات اینستاگرام میتوانند حاوی یک دکمه‌ی CTA باشند که ترافیک و کانورژن جذب میکنند.
این تعریفی است که در اکثر کشورها برای عبارت تبلیغات در اینستاگرام گفته شده. اما در ایران به دلیل محدودیت‌هایی که وجود دارد، تبلیغات در اینستاگرام معنای جدیدی پیدا کرده.

تبلیغات در اینستاگرام در ایران عمدتا به صورت اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات در صفحه‌های پر فالوور انجام میشوند

انواع تبلیغات در اینستاگرام:

۱.تبلیغات با پیج افراد تأثیرگذار (اینفلوئنسرها):

این نوع یکی از روش‌های مفید تبلیغ در اینستاگرام هست. در  این روش شما در ازای پرداخت هزینه، از یک اینفلوئنسر میخواهید در پیج خود محتوایی برای محصول یا خدمات شما تولید کند یا کسب‌وکار شما را تبلیغ کند. نکته‌ای که در این روش باید به آن توجه داشت این هست که در انتخاب اینفلوئنسر باید دقت کنید. مثلاً اگر محصولاتتان هنری‌ هست باید از اینفلوئنسر‌هایی که دراین  زمینه‌ فعالیت دارند استفاده کنید. اگر پیج شما مربوط به آشپزی هست باید تبلیغ خود را به یک اینفلوئنسر حوزه‌ی آشپزی بسپارید و به همین ترتیب باید در کل ببینید مشتریان شما بیشتر به پیج کدام اینفلوئنسر سر می‌زنند و در همان پیج تبلیغ کنیدو این طور هست که می توانید با بازدهی بهتری پیج خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید در نهایت افزایش فالوور و فروش بیشتری داشته باشید

۲. تبلیغ در صفحات پربازدید در اینستاگرام:

نوع دیگر تبلیغات در اینستاگرام که تاثیر زیادی روی میزان فروش محصول و خدمات پیج شما دارد، تبلیغ در صفحات پربازدید هست. برای این نوع تبلیغ درست شما ابتدا باید نوع کسب و کار خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن پیجی مرتبط با کسب و کار حودتان انتخاب کنید. همچنین شما باید به کیفیت پیج نیز بسیار توجه کنید و تنها در پیج های معتبر و پربازدید به صورت اصولی تبلیغات خود را شروع کنید.
گروه تبلیغاتی نوتابان از شما دعوت میکنه حتما از پکیج های تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام ما استفاده کنید.

۳.راه اندازی مسابقات جذاب:

اگر مسابقه خوب  و جذابی طراحی کنید به صورت viral پست مورد نظرتون دست به دست میشود و به این ترتیب افراد زیادی پیج شما را میبینند. به طور مثال مسابقات فکری در زمینه کسب‌وکار خود میتونید طراحی کنید و از فالوور هاتون بخواهید جواب را براتون کامنت کنندکه می تونید بین بهترین کامنت ها مسابقه و قرعه کشی انجام بدید. برای اطلاعات بیشتر در مورد مسابقات اینستاگرام حتما مقاله آموزش برگزاری مسابقات در اینستاگرام مطالعه بفرمایید)

۴. نکات مهم در تبلیغات اینستاگرام:

مخاطب خود را بشناسید

از لغات به طور هوشمندانه استفاده کنید

تعامل ایجاد کنید

آزمایش کنید، اندازه بگیرید و بهینه کنید

هشتگ گذاری مناسب داشته باشید(اگر اطلاعاتی درباره هشتگ ها ندارید یک سر به مقاله آموزش هشتگ گذاری بزنید)

برای تبلیغ در اینستاگرام میتونید از پلتفرم‌هایی استفاده کنید که با اینستاگرامرهای زیادی در ارتباط هستند و تبلیغات شما را به دست نمایش‌دهندگان تبلیغ برسانند گروه تبلیغاتی نوتابان یک پلتفرم تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است که به تمامی کسب‌وکارها از کوچک تا بزرگ کمک میکنه تبلیغ خود را به ساده‌ترین و بهینه‌ترین حالت انجام دهند کافیست با ما تماس بگیرید.