بهترین برنامه هشتگ ساز فارسی

هشتگ‌ها تاثیر زیادی روی لایک و جذب فالوور مرتبط برای پیج شما دارد و به عبارتی هشتگ‌ها پست‌های اینستاگرام را مرتب سازی می‌کند تا در جست و جو و مرتبط بودن پست‌ها به شما کمک کند. اگر نیاز به توضیحات بیشتری در مورد هشتگ‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها دارید حتما مقاله آموزش هشتگ گذاری را مطالعه کنید.

در این مقاله به شما برنامه کاربردی (هشتگ ساز) معرفی می‌کنیم تا هشتگ‌های مناسب برای پست خود را پیدا کنید.

۱. Influencer marketing hub:

سایت هشتگ گذاری

برای پیدا کردن هشتگ مناسب وارد سایت بشوید و یک عکس بارگذاری کنید با این کار مجموعه ای از هشتگ‌های مرتبط را پیدا می‌کنید. برای شروع روی + کلیک کنید و از شما می‌خواهد که فایلی را بارگذاری کنید و سپس روی گزینه Upload and Generate Hashtags کلیک کنید و در این صورت شما با توجه به پست خود ده هشتگ مرتبط را پیدا خواهید کرد می‌توانید به پایین صفحه بروید instagram Hashtag Generator  می‌بینید که حداقل ۲۰ کلمه کلیدی مرتبط را به شما نمایش می‌دهد. سپس می‌توانید لیستی از هشتگ‌های مرتبط خود را دریافت و استفاده کنید.

۲. All hashtag:

پیدا کردن هشتگ های مناسب

این سایت به شما چهار ابزار برای ساخت هشتگ‌ها به شما می‌دهد:

Hashtag Generator

این قسمت به شما هشتگ‌های برتر و تصادفی می‌دهد.

Hashtag Creator

به شما کمک می‌کند هشتگ‌های شخصی خود را ایجاد کنید.

Hashtag Analytic

هشتگ را تجزیه و تحلیل می‌کند تا برخی اطلاعات تحلیلی درباره هشتگ به‌دست بیاورید.

Top Hashtags

به شما کمک می‌کند کدام هشتگ‌ها محبوب‌تر هستند و استفاده از آن‌ها بهتر است.

All Hashtag’s Generator حدودا ۳۰ هشتگ برتر را به شما نشان می‌دهد. با پیدا کردن کلمات کلیدی این هشتگ‌ها شناسایی می‌شوند. شما سه گزینه فیلتر دارید تا هشتگ‌های مناسب خود را پیدا کنید: هشتگ‌های برتر، هشتگ‌های تصادفی و هشتگ‌های زنده (هم اکنون استفاده می‌شوند). پس از آماده شدن هشتگ‌ها می‌توانید آن‌ها را کپی کنید.

۳.Instavast Hashtag Generator:

نحوه ساخت هشتگ در سایت

این سایت بر اساس  کلمه کلیدی، عکس و یا URL انتخاب شده به طور خودکار هشتگ مرتبط ایجاد می‌کند همچنین این سایت هشتگ‌های ممنوع اینستاگرام را لیست می کند.

۴.Photerloo Instagram Hashtag:

سایت هشتگ گذاری

این سایت یک رابط کاربری راحت و کاربر پسند دارد می‌توانید یک عکس بارگذاری کنید و بعد از این که عکس را بارگذاری کردید برای شما دو لیست نمایش می‌دهد که شامل کلید واژه و هشتگ های پیشنهادی است.

حالا چند اپلیکیشن هشتگ گذاری به شما معرفی می‌کنیم:

۱.Autohash:

اپلیکیشن هشتگ گذاری

اپلیکیشن Autohash را می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید. این اپلیکیشن با تحقیقات بسیار زیاد پر استفاده ترین هشتگ‌هارا به شما معرفی میکند برای مثال شما عکسی را بارگذاری می‌کنید و سوژه غذا است به شما هشتگ‌های مرتبط و پر استفاده مربوط به غذا را به شما نمایش می‌دهد.

۲.Tagsforlikes:

این اپلیکیشن هشتگ‌های پر بازدید به شما نمایش می دهد مانند گزینه اول و این امکان را به شما می‌دهد هشتگ‌های محبوبتان را ذخیره کنید.

ابزار هشتگ اینستاگرام شماره 1 – فقط برای اهداف نمایش

یک هشتگ وارد کنید، این برنامه  فقط برای اهداف نمایش برچسب‌های اضافی را بر اساس ارتباط و محبوبیت توصیه می‌کند.

ابزار هشتگ اینستاگرام شماره ۲ – Hashtagify

یک ابزار هشتگ بسیار قوی، Hashtagify برای دوستداران واقعی هشتگ است.

 شماره 3 – کارشناس هشتگ

یک هشتگ پایه را وارد کنید، سپس برنامه Hashtag Expert موارد مشابهی را پیدا می‌کند که می‌توانید برای استفاده در یک پست کپی کنید.

شماره 4 – Tailwind Hashtag Finder 2.0

هشتگ یاب Tailwind جدید و بهبود یافته، هشتگ‌هایی را برای پست‌های اینستاگرام شما هنگام نوشتن کپشن پیشنهاد می‌کند!

شماره 5 – لیست‌های هشتگ Tailwind

لیستی از هشتگ‌ها را ایجاد کنید که برای بسیاری از پست‌های شما مناسب است. استفاده مجدد یا ترکیب و مطابقت برای صرفه‌جویی در زمان.

گروه تبلبغاتی نوتابان با داشتن ادمین‌های حرفه‌ای کار ادمینی انجام میدهیم و کسب و کار شما را در ردیف تاپ هشتگ ها قرار میدهم.

اگر نیاز به مشاوره و سوالی دارید با ما تماس بگیرید.