تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

تبلیغ گسترده بازدیدی از روش‌های تبلیغات در اینستاگرام کاربران فارسی زبان است. در این تبلیغ شما تنها به ازای تعداد بازدید محتوای تبلیغاتی که پیج‌ها برای شما تبلیغ کرده‌اند هزینه پرداخت می‌کنید. در واقع در تبلیغات بازدیدی تبلیغ شما هزینه کمتری نسبت به تبلیغات تعرفه ای و اینفلوئنسری دارد. تبلیغ شما در پست‌ها و استوری‌های پیج‌های با فالوور بالا و متوسط اینستاگرامی نمایش داده میشود.

آیا شما در این فکر هستید که تبلیغات در اینستاگرام مفید است یا خیر؟ مطمئن نیستید که آیا بازده بازگشتی سرمایه را به همراه خواهد داشت یا خیر؟

تبلیغات اینستاگرام

 

خب، ما اینجا هستیم تا به شما اطلاع دهیم که امروز روز نادیده گرفتن اینستاگرام نیست! اگرچه اینستاگرام ممکن است جوان‌تر باشد و سابقه کمی نسبت به تبلیغات دیگرسوشال مدیا مانند گوگل داشته باشد. اما به این موضوع توجه داشته باشید که اینستاگرام ستاره اصلی خانواده‌ای است که همه می‌خواهند کنارش بر سر میز شکرگزاری بنشینند. اینستاگرام بستری را برای بیان تبلیغات بصری از طریق فرمت‌های تبلیغاتی مختلف فراهم می‌کند. بسیاری از تبلیغ کنندگان شاهد بوده‌اند که این کانال در مقایسه با سایر کمپین‌های تبلیغاتی آن‌ها بازده بالاتری را به همراه دارد.

 

طبق آمار Statista،  اینستاگرام توسط مایک کریگر و کوین سیستروم در سال 2010 ایجاد شد. هدف اصلی آن امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها، چه به صورت عمومی و چه خصوصی بود. از آن زمان در سال 2012 توسط فیس بوک خریداری شد.

پس از گذشت 10 سال از عمر خود، نگاهی به برخی از این آمارهای جذاب اینستاگرام بیندازید:

انالیز کاربران اینستاگرام

اینستاگرام بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد.

روزانه بیش از 600 میلیون کاربر فعال وجود دارد.
در حال حاضر 500 میلیون کاربر استوری روزانه وجود دارد.
از زمان ایجاد آن، بیش از 40 میلیارد عکس به اشتراک گذاشته شده است.
به طور متوسط روزانه 95 میلیون عکس در اینستاگرام آپلود می شود.
تقریباً 4.2 میلیارد لایک در روز وجود دارد.
اکثر کاربران اینستاگرام بین 18 تا 29 سال سن دارند. 32 درصد از کاربران اینستاگرام را دانشجویان تشکیل می‌دهند. فقط نمودار زیر را  برای تعداد کاربران بررسی کنید.

تعداد کاربران اینستارام

با توجه به تعداد زیادی از افراد فعال که در تمام ساعات روز فیدهای خود را مرور می کنند، چگونه در دنیا کسب و کار کوچکی مانند شما می تواند متمایز شود؟

اینجاست که تبلیغات اینستاگرام وارد عمل می شود.  برای تمرکز بر روی افراد مناسب، در زمان مناسب، با پیام و تصاویر مناسب، تبلیغات اینستاگرام وسیله قدرتمند شما برای انجام این کار است…

در این راهنما همه چیزهایی را که برای شروع کار با یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام نیاز دارید، یاد خواهید گرفت.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرام روشی است که برای ارسال محتوای مورد نظر در پلتفرم اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و هدفمندتر. در حالی که دلایل زیادی وجود دارد که یک کسب و کار یا یک فرد ممکن است تصمیم به تبلیغ بگیرد، تبلیغات اینستاگرام اغلب برای افزایش قرار گرفتن در معرض نام تجاری، ترافیک وب سایت و تولید سرنخ‌های جدید استفاده می شود.

از آنجایی که اینستاگرام یک پلت فرم بصری است، تبلیغات متنی در اینجا ارزش چندانی ندارد. بلکه به یک تصویر، مجموعه ای از تصاویر یا ویدیو (که می‌تواند با متن همراه باشد) نیاز دارید تا با تبلیغات اینستاگرام به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

قسمت هیجان انگیز ماجرا کجاست؟ تبلیغات اینستاگرام کار می کند! در مارس 2021، بیش از 120 میلیون اینستاگرامر از یک وب سایت بازدید کردند، مسیرها را دریافت کردند، تماس گرفتند، ایمیل زدند یا پیام مستقیم دادند تا در مورد یک کسب و کار بر اساس تبلیغات اینستاگرام اطلاعات کسب کنند. طبق گفته اینستاگرام، 60 درصد از مردم می گویند که محصولات جدیدی را در این پلتفرم کشف می کنند و 75 درصد از اینستاگرامرها پس از الهام گرفتن از یک پست اقدام می‌کنند.

مشابه تبلیغات فیس بوک، ریختن مقداری پول پشت یک پست منجر به قرار گرفتن در معرض بیشتر برند شما و همچنین کنترل بیشتر بر روی افرادی می شود که می توانند پست شما را ببینند.

تبلیغات گسترده در اینستاگرام

به تبلیغاتی می‌گویند که کسب‌و‌کارتان را به‌صورت یکپارچه در فضای اینستاگرام معرفی می‌کند. این نوع تبلیغات، اگر دقیق برنامه‌ریزی و اجرا شوند، تأثیر بسیار زیادی خواهند داشت؛ به همین خاطر، در این چند سال اخیر، علاقمندان زیادی جذب این نوع تبلیغات شده‌اند.

انواع روش‌های تبلیغات گسترده بازدیدی در اینستاگرام

۱. تبلیغات بازدیدی اینستاگرام به‌صورت پست

مثل سایر تبلیغات اینستاگرام در تبلیغات گسترده اینستاگرام هم بنر تبلیغات شما میتواند بصورت کلیپ یا عکس باشد.در این روش باید یک عکس یا ویدیو مناسب، جهت معرفی فعالیت خود آماده کنید تا به‌صورت پست در پیج تبلیغ کننده منتشر شود.  در پست میتوان از عکس یا کلیپ یه بصورت ترکیبی هم عکس و هم کلیپ به‌صورت ورقه ای استفاده کرد.

۲. تبلیغات بازدیدی اینستاگرام به‌صورت استوری

انجام تبلیغات به‌صورت استوری روش بسیار موثری برای کسب‌وکارهای کوچک است. مطالعات نشان داده‌اند، نرخ بازدید از استوری‌ها و مشارکت و تعامل با آن‌ها، به‌مراتب بیشتر از پست‌ها است. مثل سایر تبلیغات اینستاگرام برای استوری ویدیو ۱۵ ثانیه ای یا عکس است.