تبلیغات گسترده اینستاگرام از ابزارهایی است که امروزه با گسترش فعالیت افراد و افزایش اکانت‌های اینستاگرام بسیار مورد توجه کاربران است. تبلیغات گسترده به نوعی از تبلیغ گفته می‌شود که تعداد زیادی پیج به صورت همزمان کسب و کار شما را در اینستاگرام تبلیغ می‌کنند. موضوع پیج شما هر چه باشد، این نوع تبلیغ معمولاً بسیار پر بازده است. تبلیغات گسترده در فضای اینستاگرام به تبلیغات بازدیدی نیز معروف است.

نمونه تبلیغات گسترده استوری
تفاوتی ندارد هدف شما از تبلیغ گسترده فروش محصول باشد یا خدمت رسانی، شما با انجام این تبلیغ محصول خود را به جامعه مخاطبان بالایی نشان می‌دهید و در نتیجه از این جامعه آماری بالا ورودی می‌گیرید. این ورودی گاهی مخاظب است و گاهی مشتری، نکته مهمی که در این بین وجود دارد جدابیت بالای تصاویر، ویدیوها و محتوایی است که شما برای تیلیغات نمایش می‌دهید.

کسب و کار خود را تبلیغ کنید و با هدف گذاری دقیق و بینش عملی به مشتریان بعدی خود برسید.

تبلیغ گسترده اینستاگرام

اگر تاجر ادویه هستید یا ظروف سرامیکی دست ساز درست می‌کنید فرقی نمی‌کند، تبلیغات گسترده کمک شایانی به گسترش کسب و کار شما کرده و می‌توانید با هزینه کم مشتری بالایی جذب کنید.

با تبلیغات اینستاگرام، کسب و کارها می‌توانند آگاهی را افزایش دهند و پایگاه مشتریان خود را از طریق تصاویر بصری افزایش دهند.

 

ایجاد تبلیغات موفق اینستاگرام خیلی سخت نیست، زیرا کاربران از قبل آماده خرید از این پلتفرم هستند. اما باید از قبل جامعه مخاطبان و هدف خود را مطرح کنید.

 

قبل از تبلیغات ابتدا این سوال‌ها را از خودتان بپرسید.

  • هدف شما از کمپین‌های تبلیغاتی گسترده چیست؟

  • بازار هدف شما چه کسانی هستند؟

  • کدام یک از انواع تبلیغات و رسانه‌ها می‌توانند برای کسب و کار شما بهتر باشند؟

  • بودجه شما برای تبلیغات انبوه چقدر است؟

  • چگونه می توانید با بودجه مد نظرتان بهترین بازخورد را دریافت کنید؟

 

 

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

هزینه تبلیغات اینستاگرام به شدت به عوامل مختلفی بستگی دارد برخی از عوامل تاثیر گذار هزینه عبارتند از:

استراتژی شما (برند سازی، هدف گذاری)
تعداد رقبای کسب و کار شما
حجم تبلیغات
نوع محتوا (هزینه‌ها می ‌واند با توجه به عوامل متفاوت باشد.)

 

به منظور کنترل هزینه‌های تبلیغات اینستاگرام خود، می‌توانید بودجه روزانه یا محدودیت‌های هزینه مادام العمر را تعیین کنید. تبلیغات بازدیدی به دو صورت استوری یا پست در پیج‌های دیگر انتشار داده می‌شود. به میزانی که تبلیغ شما دیده شود هزینه پرداخت می‌کنید که پرداخت هزینه شما را بسیار به‌صرفه می‌کند.

مجری تبلیغات گسترده اینستاگرام؟

مجری تبلیغات گسترده شرکت یا فردی است که دانش و تخصص کافی را در زمینه تبلیغات انبوه اینترنتی دارد. کسی که قادر است با توجه به بودجه شما بهترین نوع تبلیغات را برایتان مشخص کرده و شما را به نحو احسن راهنمایی کند. در نهایت گزارش‌هایی به‌صورت بسیار دقیق آنالیز کرده تا به هیچ عنوان بازدید فیکی انجام نشود و احتمال خطا نزدیک به صفر درصد باشد. ما در گروه تبلیغاتی نوتابان با سابقه کار بالا و داشتن صد ها کمپین تبلیغاتی با بازدید بالا برای کمک به شما آماده هستیم.