تبلیغات گسترده از ابزارهایی است که امروزه با گسترش فعالیت افراد و افزایش اکانت‌های آن‌ها در شبکه‌های مجازی بسیار مورد توجه کاربرانی است که قصد فروش محصولی را دارند. تبلیغات گسترده به نوعی از تبلیغ گفته می‌شود که تعداد زیادی کانال به صورت همزمان کسب و کار شما را در کانال یا پیجشان تبلیغ می‌کنند. موضوع تبلیغ شما هر چه باشد، این نوع تبلیغات معمولاً بسیار پر بازده است. تبلیغات در پیام رسان‌های ایتا،سروش و روبیکا هم انجام می‌شود.

تبلیغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی ایرانی

تبلیغ گسترده بازدیدی از روش‌های تبلیغات در اپلیکیشن‌های پیام رسان کاربران فارسی زبان از جمله ایتا، سروش و روبیکا است. فرقی نمی‌کند انگیزه شما از تبلیغ گسترده فروش محصول است یا شما کار خدماتی از قبیل آرایش و پیرایش و … انجام می‌دهید. شما با انجام تبلیغات گسترده خود را به جامعه مخاطب شبکه اجتماعی که در آن تبلیغ کرده‌اید، نشان می‌دهید. در نتیجه از مخاطبان آن شبکه اجتماعی ورودی دریافت می‌کنید. جذابیت بالای تصاویر، ویدیوها و محتوایی که شما برای تیلیغات نمایش می‌دهید از عناصر جذب مخاطب است. تبلیغات گسترده کمک شایانی به گسترش کسب و کار شما کرده و می‌توانید با هزینه کم مشتری بالایی جذب کنید.

تبلیغات ایتا،سروش و روبیکا

گروه تبلیغاتی نوتابان، مجری تبلیغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی ایرانی از جمله، ایتا، سروش و روبیکا است. ایتا را می‌توان به عنوان بهترین روش تبلیغات در مقایسه با سایر پلتفرم‌های اجتماعی دانست. شبکه اجتماعی ایتا، از پوسته شبکه اجتماعی تلگرام بهره می‌برد و به عبارتی نسخه ایرانی برنامه تلگرام است.

 

شما در شبکه‌های اجتماعی ایرانی مانند ایتا، روبیکا و سروش، همانند تلگرام می‌توانید از روش تبلیغات گسترده با تعرفه‌های مختلف استفاده نمایید. در تبلیغات گسترده که به تبلیغات بازدیدی معروف می‌باشد شما می‌توانید جهت افزایش فروش محصول یا ممبر در کانال‌های پربازدید ایتا، روبیکا و سروش محصول خود را  تبلیغ نماید.

تبلیغات گسترده یا بازدیدی یکی از روش‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است. در این روش شما فقط به ازای تعداد بازدید محتوای تبلیغتان هزینه پرداخت می‌کنید و نه بیشتر!

در واقع تبلیغ شما در  کانال‌های  پربازدید نمایش داده میشود و شما تنها به ازای هر هزار بازدید هزینه پرداخت می‌کنید.

برای انجام تبلیغ با شماره 09120035324 تماس بگیرید.