تبلیغات پبامکی یکی از در دسترس ترین و کارآمد ترین نوع تبلیغات است. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که با خیل عظیم روش‌های تبلیغات به روز و دیجیتال  تبلیغات پیامکی اثر خودش را از دست داده است اما پاسخ ما به شما این است که با محدود شدن اینترنت در اینروزها تبلیغات پیامکی ار بخشی بیشتری نسبت به قبل و حتی تبلیغات دیجیتال دارد.

شاید فکر کنید مخاطبین از دریافت پیامک خسته شده‌اند و تبلیغات پیامکی ارزش افزوده چندانی برای شما ندارد. باید به شما بگویم اگر به درستی از تبلیغات پیامکی استفاده کنید نتیجه عالی دریافت خواهید کرد. چراکه میلیون‌ها نفر در کشور تلفن همراه دارند و این یک دسترسی عالی به مخاطبان برای معرفی محصولتان است.

اگر میخواهید کسب و کار شما پله‌های ترقی را با سرعت زیاد طی کند از تبلیغات پیامکی غافل نشوید.

 

پیامک تبلیغاتی

مزایای تبلیغات پیام کوتاه

 

  • یادآوری شما به مخاطبانی است که از قبل با کسب و کار شما آشنایی داشته‌اند.
  • 60 الی 90 درصد پیامک ها توسط مخاطبان باز شده و خوانده می‌شوند.
  • فرصت‌هایی را برای مشاغل محلی (لوکال) باز می‌کند. شما میتوانید تبلیغات از طریق پیام کوتاه را در یک منطقه جغرافیایی خاص (محله، شهر، استان و حتی از طریق کد پستی) برای مخاطبان ارسال کنید.
  • ایجاد کمپین‌های پیام کوتاه در عرض چند دقیقه. در صورت داشتن لیست مخاطبان (اگر ندارید هم نگران نباشید، ما به شما کمک می‌کنیم)، می‌توانید یک کمپین را در کوتاه ترین زمان و به آسانی راه‌اندازی کنید.
  • امکان تفکیک مخاطبان آقا و بانو، تفکیک سنی در تبلیغات پیامکی وجود دارد. مثلا خدمات پیام کوتاه می‌تواند پیام یک برند مخصوص بانوان (آرایشگاه زنانه) را فقط به بانوانی که از تلفن همراه استفاده می‌کند، برساند. شما می‌توانید بازار هدفتانرا دقیق‌تر انتخاب کنید.
  • شما می‌توانید از ارسال bts استفاده کنید. (مثل پیامک خوشامد گویی به مسافران در فرودگاه)

ایجاد باشگاه مشتریان

شما میتوانید لیستی از شما مخاطبین خود را به مرور زمان جمع آوری کنید. مشتریانتان را از ایونت های جدید، تخفیفات و حراج های جذاب با خبر کنید.  این پپیام‌های تبلیغاتی اینگیجمنت بالایی دارند و افراد زیادی با آن درگیر می‌شوند و همین امر باعث جذب مشتری بیشتری برای شماست.

برای اجرای تبلیغات و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09120035324 تماس بگیرید.