چگونه پس از وقفه در اینستاگرام، فالوورهای خود را دوباره جذب کنیم؟

اینستاگرام پلتفرمی است پر از فراز و نشیب فالو آنفالو و الگوریتم‌های پیچیده‌ی زیاد. اگر اهل بیزنس هستید یا کار بلاگری انجام می‌دهید و صفحه‌ی اینستاگرام شما مدتی است که از تب و تاب افتاده است و جذب فالوور جدید و تعامل برای شما سخت شده پیشنهاد می‌کنم در این مقاله با ما همراه باشید.

زندگی جریان دارد، مهم نیست چقدر حسن نیت خود را به فالوور هایتان و اینستاگرام ثابت کرده باشید. گاهی به اقتضای زمان و مشغله‌های زیاد فرصت نمی‌کنید مثل قبل به صفحه‌ی اینستاگرام خود برسید و در آنجا مثل قبل فعالیت داشته و با فالوور هایتان تعامل کنید.

فید زیبا

خب این امر طبیعی است و ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. اما الگوریتم اینستاگرام غیبت موجه و غیر موجه سرش نمی‌شود. شما را به سخت ترین وجه ممکن مجازات می‌کند. جذب فالوور شما کم میشود.  نشان ندادن صفحه‌ی‌تان به افراد جدید و تعامل پایین با فالوورهای قبلی که نتیجه‌ای جز از دست‌دادن فالوورهای اینستاگرام شما ندارد از جمله این مجازات‌ها است.

در اینجا لازم می‌دانم به شما توصیه کنم نحوه تعامل مثبت با فالوورها و جذب فالورر را از مقاله قبلی ما مطالعه کنید.

https://blog.notaban.com/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%a7%d9%86%d9%87-30-%d9%81%d8%a7%d9%84%d9%88%d9%88%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/

راه‌حل تعامل مجدد با فالوورها

1.پستهای خود را مجددا ارسال کنید. خیلی آسان و شیرین این کار را میتوانید با استوری کردن پستهای قبل که برای فالوورها دوست داشتنی بودند انجام دهید. با این کار شما لازم نیست زمان زیادی هم صرف کنید. خود الگوریتم اینستاگرام شما را به چرخه باز میگرداند و جذب فالوور بالا میرود. این امر فقط کمی زمان نیاز دارد.

نکته مهم این است که فالوورها شما را به یاد میآوردند و مجددا ارزش شما یاد آوری میشود. پست زیر را برای گداشتن استوری های خوشگل یاداوری ببینید.

https://www.instagram.com/tv/Ccih5OcDhcu/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

2.به فالور هایتان در اینستاگرام یادآوری کنید که چرا شما را دنبال کرده بودند. در بیو و عنوان خود بنویسید که چرا شما فرد متخصص در کار خودتان هستید. اگر فالوورها در مرحله دیگری از مسیر زندگیشان هستند اشکالی ندارد، یک یا دو نفر  شما را آنفالو میکنند. ولی این امر باعث جذب فالوور های جدید با انرژی بالا خواهد شد. از آنفالو شدن نترسید.

جذب فالوور جدید

3. به فید اینستاگرام خود یک صفای جدید بدهید تا اگر کسی شما را اسکرول کرد جذی زیبایی های صفحه شما شود. اگر از قبل هم این کار را کرده اید، تبریک میگویم شما امتیاز این مرحله را دریافت کردید. ابن کار به جذب فالوور کمک شایانی میکند.

برای دریافت تمپلیت با ما در تماس باشید.

تمپلیت اینستاگرام

4.مجددا شروع به تعامل با افرادی کنید که در گذشته نعامل زیادی با شما داشتند. کامنت های معنادار در زیر پستهایشان بگذارید. این گونه آنها شما را به یاد میآورند و مجددا با شما تعامل سازنده خواهند داشت. همچنین جذب فالوور جدید بهتر خواهد شد.

دوباره خودتان را در اینستاگرام روح نکنید. بین استراحت کردن و ناپدید شدن تفاوت های زیادی وجود دارد. روح شدن مجدد باعث میشود فالوور های خود را از دست دهید و فالوور ها ی باقی مانده اعتمادشان به شما را از دست میدهند و مجدا فراموش خواهید شد و جذب فاللور متوقف میشود.