ابزار هشتگ

بازاریابان اینستاگرام هر بار که پست می گذاریم یک سلاح مخفی در اختیار ما دارند. این سلاح جادویی آگاهی، ترافیک و افزایش فروش چیست؟ هشتگ‌ها! و نه هر هشتگ قدیمی، بلکه هشتگ‌های پرطرفدار اینستاگرام! در این پست 5 روش هشتگ گذاری را که به عنوان بهترین ابزار هشتگ اینستاگرام معروف شده‌اند را برایتان معرفی می‌کنم.

فقط یک مشکل کوچک وجود دارد تحقیقات هشتگ می‌تواند به سرعت به یک فرآیند طولانی و درگیر تبدیل شود که می تواند ساعت‌ها طول بکشد. به روز رسانی مداوم بهترین هشتگ‌ها نیز یک معضل است.

اوه چه دردسری، درسته؟ البته، مگر اینکه از یک ابزار مفید هشتگ اینستاگرام برای انجام تمام کارهای سنگین  استفاده کنید!

ما اخیراً در مورد  هشتگ گذاری در اینستاگرام‌مان صحبت کردیم و همه جزئیات را در مورد بهترین پنج ابزار هشتگ اینستاگرام که با آن‌ها برخورد کرده ایم به اشتراک می گذاریم.

نگاهی بیاندازید!

ابزار هشتگ اینستاگرام

ابزار هشتگ اینستاگرام شماره 1 – فقط برای اهداف نمایش

پلتفرم: فقط وب

هزینه: رایگان

یک هشتگ وارد کنید، این برنامه  فقط برای اهداف نمایش برچسب‌های اضافی را بر اساس ارتباط و محبوبیت توصیه می‌کند.

به ابزار تحقیق هشتگ بگویید چند هشتگ می‌خواهید و سپس آن‌هایی را که می‌خواهید کپی و جایگذاری کنید انتخاب کنید. نمای نمودار به شما امکان می‌دهد تا یک وب از هشتگ‌های مرتبط را ببینید!

نکته داغ برای مشاغل محلی: برای دیدن هشتگ‌های پرطرفدار بر اساس مکان، نقشه را بررسی کنید.

سایت بررسی هشتگ

ابزار هشتگ اینستاگرام شماره ۲ – Hashtagify

پلتفرم: فقط وب
هزینه: ویژگی های رایگان و آزمایشی. طرح های پولی موجود است.

یک ابزار هشتگ بسیار قوی، Hashtagify برای دوستداران واقعی هشتگ است.

ما در مورد پیشنهادات کلمه کلیدی برای حساب اینستاگرام شما بر اساس عنوان (پرداخت)، تجزیه و تحلیل هشتگ رقبا و گزارش خودکار صحبت می‌کنیم. اما، ویژگی‌های عالی (رایگان) نیز وجود دارد که همه ما می‌توانیم از آنها لذت ببریم.

مطمئناً، شما هشتگ‌های مرتبط دریافت می‌کنید ( کمک به شما در یافتن هشتگ‌های محبوب اینستاگرام)، اما از این که می‌توانید هشتگ‌ها را دنبال کنید تا ببینید که آیا هشتگ‌ها و کلمات کلیدی شما روند رو به افزایش یا پایین‌تری دارند.

اگر می خواهید پست‌های اینستاگرام را از قبل برنامه ریزی یا منتشر کنید، واقعا مفید است! به علاوه، می توانید با این ابزار جستجوی هشتگ، تأثیرگذاران برتر برای هشتگ های خود را بیابید.برنامه هشتگ ساز

 شماره 3 – کارشناس هشتگ

پلتفرم: فقط iOS
هزینه: آزمایشی رایگان و سپس طرح پرداختی (میتونین دوباره دیتاشو پاک کنین و از قسمت رایگانش استفاده کنید)

یک هشتگ پایه را وارد کنید، سپس برنامه Hashtag Expert موارد مشابهی را پیدا می‌کند که می‌توانید برای استفاده در یک پست کپی کنید.

گروه‌هایی از هشتگ‌های پرطرفدار اینستاگرام را که بر اساس دسته‌بندی مرتب شده‌اند کاوش کنید و آن‌ها را با یک ضربه کپی کنید.

همچنین می‌توانید گروه‌های هشتگ را برای استفاده مجدد ذخیره کنید. کارت گزارش هشتگ به شما نشان می‌دهد که انتظار می‌رود گروه‌های شما چقدر خوب عمل کنند.

این ابزار ترند هشتگ به شما کمک می‌کند تا برچسب‌هایی را انتخاب کنید که بیش‌ترین لایک را به خود اختصاص دهند. امروز امتحانش کن!

برنامه هشتگ یاب

شماره 4 – Tailwind Hashtag Finder 2.0

پلتفرم: دسکتاپ و برنامه (iOS و Android)
هزینه: آزمایشی رایگان، سپس طرح پولی

هشتگ یاب Tailwind جدید و بهبود یافته، هشتگ‌هایی را برای پست‌های اینستاگرام شما هنگام نوشتن کپشن پیشنهاد می‌کند!

اکنون حتی نیازی به ایجاد یک هشتگ اولیه ندارید.

پیشنهادات جدید تازه و شهودی تر هستند. و اگر یکی از هشتگ های پیشنهادی را دوست ندارید، کافی است آن را برای پیشنهادات جدید حذف کنید.

یا وقتی دکمه تازه کردن را فشار می‌دهید، می‌توانید همه پیشنهادات جدید را دریافت کنید.

همچنین می‌توانید ماوس را روی یک هشتگ نگه دارید و ببینید چند بار در اینستاگرام ظاهر شده است تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید از کدام یک استفاده کنید.

و مثل همیشه، شاخص‌های «نیچ»، «خوب»، «بهترین» و «رقابتی» ابزار پیشنهاد هشتگ ما به شما کمک می‌کند ترکیبی از هشتگ‌ها را انتخاب کنید که به شما کمک می‌کند همه پایه‌های خود را پوشش دهید و دسترسی خود را افزایش دهید.

پس از همه، در حالی که می خواهید از تعدادی هشتگ محبوب و پرطرفدار اینستاگرام استفاده کنید (که در برنامه ما با “رقابتی” مشخص شده است)، همچنین می خواهید هشتگ های “نیچ” (به این معنی که رقابت زیادی برای آن برچسب ها وجود ندارد) و ” هشتگ های خوب» یا «بهترین».

این یک استراتژی هشتگ خوب با هزاران فرصت برای رتبه بندی ایجاد می کند.

بهترین ابزار هشتگ را اکنون به صورت رایگان امتحان کنید! شما یک دوره آزمایشی 31 روزه رایگان دریافت خواهید کرد و تا زمانی که دوست دارید می‌توانید از هشتگ‌یاب به صورت رایگان استفاده کنید.

هشتگ یاب

شماره 5 – لیست‌های هشتگ Tailwind

پلتفرم: دسکتاپ و برنامه (iOS و Android)
هزینه: آزمایشی رایگان

یک ابزار هشتگ مورد علاقه کاربران قدرتمند، لیست‌های هشتگ بسیار ساده هستند و می‌توانند در وقت شما صرفه جویی کنند! شما می‌توانید آن‌ها را به (حداقل) دو روش بسیار متفاوت استفاده کنید:

لیستی از هشتگ‌ها را ایجاد کنید که برای بسیاری از پست‌های شما مناسب است. استفاده مجدد یا ترکیب و مطابقت برای صرفه‌جویی در زمان.

لیست هشتگ

یک قالب قالب‌بندی ایجاد کنید تا پست‌های خود را به شکلی که دوست دارید در یک فلش نشان دهید! اگر دوست دارید خطوط شکسته را وارد کنید، شاید با یک ایموجی یا نماد در هر خط به طوری که هشتگ‌های شما کمی مخفی باشند، می توانید یک “لیست هشتگ” ایجاد کنید که دقیقاً شامل همان قالب بندی باشد.

قالب برنامه هشتگ ساز

لیست‌های هشتگ اینستاگرام Tailwind برای ذخیره هر چیزی که می‌خواهید دوباره در پست‌های خود استفاده کنید عالی هستند. چگونه از این ابزار تحقیق هشتگ استفاده خواهید کرد؟

هشتگ یاب را می توان به صورت رایگان حتی پس از آزمایش استفاده کرد!